Returpolitik
Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Inden for 24 måneder kan du reklamere over mangler ved varen fra leveringstidspunktet, ved at henvende dig til os. Vi beder dig om at få en så detaljeret beskrivelse som muligt, hvor du oplyser os om hvad problemet er.
Nordisk Oase
Egesvinget 23
4040 Jyllinge
Tlf: 61 78 79 79
Email: Aino@nordiskoase.dk
Du har uden begrundelse ret til at fortryde dit køb inden for 60 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag du har modtaget varen.
Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra den dato sidste vare er modtaget.
Sådan udnytter du fortrydelsesretten
Du har hos Nordisk Oase 60 dages returret, og du får din betaling retur ved at returnere dit køb til Nordisk Oase.
Du skal selv betale for fragten til Nordisk Oase
Forsendelse af returvarer
Genbrug gerne den kasse vi har leveret varen i. Returner i original emballage.
Retur adresse
Nordisk Oase
Egesvinget 23
4040 Jyllinge.
E-mail: aino@nordiskoase.dk
Mobil: 61 78 79 79
Reklamation
Modtager du en defekt vare bedes du sende en e-mail til: aino@nordiskoase.dk med foto af defekten og beskrivelse af problemet.
Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Egesvinget 23, 4040 Jyllinge senest 60 dage efter du har modtaget den.
Du skal selv betale for returnering af varen.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi din betaling modtaget fra dig.
Vi tilbagebetaler beløbet så snart vi har modtaget varen på adressen.
Varen skal leveres retur i original emballage og ikke være beskadiget ved modtagelse.